Як створюється рекламне тиснення на пластиковій упаковці?
Пластик в даний час є одним з матеріалів, що найчастіше використовуються в широко розуміється промисловості. Лідирує тут пакувальна промисловість, яка займається виробництвом тари, пляшок, туб та інших виробів із різних видів пластмас. Серед численних переваг пластику як пакувального матеріалу слід виділити багаті можливості декорування готових виробів, у тому числі їх тиснення. До Ваших послуг послуги виготовлення пластикових деталей за самою вигідною та недорогою ціною.
Що таке штампування пластикової упаковки?
Тиснення — один із способів обробки виробів, спрямований на їх маркування, а також — за рахунок надзвичайно естетичного ефекту, що отримується таким чином, — декорування. Для цього необхідно створити дизайн за заданим шаблоном. На цій основі виготовляється матриця, яка має бути міцною та довговічною. З цієї причини краківська компанія Conus, що спеціалізується на виробництві пластикової упаковки, створює матриці з міцної і водночас легко піддається обробці латуні. Потім латунна матриця встановлюється на штампувальний верстат і друкується на поверхні заготовки. У такий спосіб робляться увігнуті або опуклі візерунки, написи, логотипи та інші малюнки.
Застосування тисненої пластикової упаковки
Тиснення як вид декорування та маркування упаковки використовується, зокрема, в рекламі, де велика увага приділяється зовнішньому вигляду продукції. Привабливий дизайн та ретельне виконання можуть сприяти підвищенню інтересу до цієї пропозиції, а це основна мета всіх маркетингових заходів. Таким чином, пресуються різні типи контейнерів, пляшок, тюбиків та інших подібних виробів. Однак, ця послуга поширюється не тільки на саму упаковку, але й на інші аксесуари, що використовуються в рекламній індустрії, такі як стійки, дисплеї та годівниці, які використовуються в магазинах, службових приміщеннях або, наприклад, на ярмарках, де вони використовуються для демонстрації рекламних матеріалів та продуктів